Syysretki 2024

SAL:n jäsenet ovat sydämellisesti tervetulleita syysretkelle lauantaina 24.08.2024.

Syysretki suuntautuu tällä kertaa Kotkaniemeen, presidentti P. E. Svinhufvudin kotitaloon Luumäellä, jossa saamme opastetun kierroksen. Lisäksi vierailemme kauniissa Sapokan vesipuistossa Kotkassa.

Aikataulu:

Lähtö klo 09:00 bussilla Ritarihuoneelta.

11:30 saapuminen Kotkaniemeen, puolet ryhmästä vierailee museossa ja toinen puoli ryhmästä kahvittelee Café Ellenissä. Tarjolla on lohipiirakkaa ja Ellen Svinhufvudin leivos sekä kahvia tai teetä. Sitten ryhmät vaihtavat paikkaa.

Myöhäinen lounas / aikainen illallinen (omakustanteinen) nautitaan Kotkassa ravintola Keisarinsatamassa, mistä jatketaan Sapokan kauniiseen vesipuistoon, johon tutustutaan omatoimisesti.

Lähtö kohti Helsinkiä n. klo 17 ja palaamme Ritarihuoneelle n. klo 18:30.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittautuminen viimeistään 12.08.2024 oheisesta linkistä https://www.adelsforbundet.fi/sv/formedlemmar/anmalan/hostutfard/ täyttämällä ilmoittautumislomake sekä maksamalla osallistumismaksun 30 € (SANKn jäsenet sekä alle 18-vuotiaat: 25 €) Suomen Aatelisliiton tilille FI3415623000129272 (viite: Syysretki 2024) viimeistään 12.08.2024.

Osallistumismaksuun sisältyy kaikki muu, paitsi buffetateria Kotkassa ravintola Keisarinsatamassa (à 22 €).

Mahdolliset kyselyt osoitteeseen info@adelsforbundet.fi